Για παραλαβή από το κατάστημα, θα πρέπει να γίνει παραγγελία και εντός μίας εργάσιμης θα ενημερωθείτε τηλεφωνικώς για την ημερομηνία παραλαβής του.

Εγγύηση Επιστροφή Προιόντων

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ
Συνιστούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους, ότι αυτά είναι σφραγισμένα και η συσκευασία είναι άθικτη χωρίς εμφανή ελαττώματα, Επίσης να ελέγξετε όλα τα προϊόντα στην παραγγελία σας ότι είναι λειτουργικά και χωρίς ελλείπει ανταλλακτικά.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΑΠΟΣΤΟΛΗ)
Σε περίπτωση που το προϊόν παρουσιάσει λειτουργικό πρόβλημα, ο πελάτης θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσει με το κατάστημα μας μεσω email (info@dealme.gr) για να μας στείλει όλες τις πληροφορίες (Αποδειξη, φωτογραφιες κτλ) και αφού διαπιστωθεί το πρόβλημα από την εταιρία-προμηθευτή του προϊόντος και δώσει την έγκρισή της, τότε γίνεται η αλλαγή του (Η διαδικασία διαρκεί από 3 έως 5 εργάσιμες) Τα έξοδα αποστολής σε αυτή την περίπτωση βαρύνουν την εταιρία.
*Το προϊόν θα πρέπει να έρθει στο κατάστημα με όλα τα παρελκόμενα του (Κουτί,Καλώδια,Κτλ) Το κατάστημα δεν θα δεχτεί έλειπες κουτί.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ)
Σε περίπτωση που έχει γίνει παραλαβή από το κατάστημα, και το προϊόν παρουσιάσει λειτουργικό πρόβλημα, ο πελάτης θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσει με το κατάστημα μας μέσω email (info@dealme.gr) για να μας στείλει όλες τις πληροφορίες(Αποδειξη, φωτογραφιες κτλ) και να αφήσει το προϊόν στο κατάστημα για τεχνικό έλεγχο, δεν γίνεται άμεση αντικατάσταση, το προϊόν θα σταλεί στον προμηθευτή και αφού διαπιστωθεί το πρόβλημα από την εταιρία – προμηθευτή θα σταλεί καινούργιο σε εμάς ώστε να το παραλάβετε (Η διαδικασία διαρκεί από 3 έως 5 εργάσιμες)
*Το προϊόν θα πρέπει να έρθει στο κατάστημα με όλα τα παρελκόμενα του (Κουτί,Καλώδια,Κτλ) Το κατάστημα δεν θα δεχτεί έλειπες κουτί.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΛΑΘΟΥΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος από την Εταιρία ή από τους προμηθευτές-συνεργάτες αυτής, ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παραλαβή του. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει ανοιχθεί και να επιστραφεί άθικτο.
Ο πελάτης θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσει με το κατάστημα μας μέσω email (info@dealme.gr) για να μας στείλει όλες τις πληροφορίες(Απόδειξη, φωτογραφίες κτλ)
O πελάτης μπορεί να παράδοση το δέμα αποκλειστικά στην συνεργαζόμενη courier του καταστήματος (Courier Center) ώστε τα έξοδα επιστροφής να επιβαρύνουν την Εταιρεία.
Αν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος με το σωστό, θα πρέπει να ενημερώσετε το κατάστημα στο email ώστε να περάσουμε νέα παραγγελία αποστολής και η αλλαγή γίνεται κατά την παράδοση του νέου προϊόντος (Χέρι με Χέρι)

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ – ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία να είναι άθικτη (κλειστή). Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης, με δική του χρέωση φροντίζει για την αποστολή του προϊόντος στο κατάστημα.
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, ο πελάτης φέρει την ευθύνη για τη μη απώλεια και ασφαλή επιστροφή του στην επιχείρηση. Για το λόγο αυτό συνίσταται η επιλογή αξιόπιστων και υπεύθυνων μέσων διακίνησης (courier, πρακτορεία, συστημένα μέσω ΕΛΤΑ).
Παρακαλούμε να επικοινωνείτε πάντα μαζί μας πριν την επιστροφή κάποιου προϊόντος.

                                                                                                           ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ

*Τα προιοντα προσφοράς μπορούν να αλλαχθούν μόνο μια φορά στην περίοδο της εγγύησης τους, διοτι είναι σε τιμή προσφοράς και όχι στην αρχική τιμή του προϊόντος, ετσι ο προμηθευτής μας καλύπτει 1 φορά αλλαγή του προϊόντος.
*Η περίοδος εγγύησης στα προιοντα προσφοράς είναι 15 ημέρες.
*Αν έχετε κάνει παραγγελία μέσω Skroutz, Bestprice, Shopflix και αντιμετωπίζεται πρόβλημα με το προϊόν η επιθυμείτε επιστροφή χρήματων, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εκάστοτε εταιρεία για την επίλυση του προβλήματος σας.
*Στους τροχούς νυχιών το στυλό δεν καλύπτεται από εγγύηση.
*Στα προϊόντα υγιεινής αν το προϊόν ανοιχτεί, δεν μπορεί να γίνει αλλαγή.  
*Στις κουκούλες Auto/Moto θα συνιστούσαμε να μετρήσετε τις διαστάσεις του οχήματος σας πριν προβείτε σε αγορά, διότι αν ανοιχτεί το προϊόν δεν μπορεί να αλλαχτεί.
*Επιστροφές χρημάτων γίνονται εντός 15 ημερών από την αγορά του προϊόντος, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και ειναι μαζί με την απόδειξη αγοράς του
*Η επιστροφή – αλλαγή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά από την Απόδειξη Λιανικής & το κουτί του προϊόντος.