Προϊόν Τιμή Ποσότητα Υποσύνολο
× Extreme Mini Game Box 8bit 3000 Ενσωματωμένα Παιχνίδια Andowl 15,12 
15,12 
× Οδοντιατρικό Σύστημα Καθαρισμού Δοντιών – Waterpulse V300 Dental Flosser Pro Water – OEM 37,70 
37,70 
× Smartwatch bracelet ρολόι M5 με Bluetooth με Καταγραφή Βημάτων, Ύπνου, Καρδιακών παλμών (Μαύρο) 8,09 
8,09 
× Θήκη Σιλικόνης Matt Για Redmi Note 8T Μαύρο 3,89 
3,89 
× Book Case Stand Blister Για Huawei P30 Pro Μαύρο 4,87 
4,87 
× Ασύρματος Φορητός Εκτυπωτής Bluetooth 4.0 για iOS Android Windows PAPERANG P1 46,38 
46,38 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Διαθέσιμο

Original price was: 44,90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 15,25 €.
Κωδικός Προϊόντος: 3355

Διαθέσιμο

Original price was: 8,90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 4,90 €.
Κωδικός Προϊόντος: 8840

Διαθέσιμο

Original price was: 18,90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 7,69 €.
Κωδικός Προϊόντος: 4977

Διαθέσιμο

Original price was: 95,90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 68,90 €.
Κωδικός Προϊόντος: 8368

Διαθέσιμο

Original price was: 38,90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 24,89 €.
Κωδικός Προϊόντος: 9792

Διαθέσιμο

Original price was: 149,90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 88,99 €.
Κωδικός Προϊόντος: 4015

Διαθέσιμο

Original price was: 47,90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 26,29 €.
Κωδικός Προϊόντος: 9476

Διαθέσιμο

Original price was: 23,90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 13,90 €.
Κωδικός Προϊόντος: 8042

Διαθέσιμο

Original price was: 89,90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 53,19 €.
Κωδικός Προϊόντος: 10853

Διαθέσιμο

Original price was: 25,90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 12,55 €.
Κωδικός Προϊόντος: 2745

Διαθέσιμο

Original price was: 8,90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 4,99 €.
Κωδικός Προϊόντος: 11890

Διαθέσιμο

Original price was: 156,90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 83,83 €.
Κωδικός Προϊόντος: 7505

Σύνολα καλαθιού

Σύνολα καλαθιού

Υποσύνολο 116,05 
Αποστολή Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται κατά το checkout.
Σύνολο 116,05 

Παράδοση & επιστροφή

Πολιτική Παραλαβής, Επιστροφών και Αντικαταστάσεων

Στο Dealme.gr δεσμευόμαστε για την παροχή ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών. Ωστόσο, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και τη διασφάλιση των δικαιωμάτων σας, σας παραθέτουμε αναλυτικά την πολιτική μας για την παραλαβή, επιστροφή και αντικατάσταση προϊόντων.

Κατά την Παραλαβή

Σας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους, διασφαλίζοντας ότι:

  1. Η συσκευασία είναι σφραγισμένη και άθικτη.
  2. Το προϊόν δεν φέρει εμφανή ελαττώματα.
  3. Όλα τα μέρη και τα ανταλλακτικά περιλαμβάνονται και είναι λειτουργικά.

Η ευθύνη της ορθότητας της παραλαβής είναι του παραλήπτη. Αν παρατηρηθεί κάποιο ζήτημα, επικοινωνήστε άμεσα με το κατάστημά μας.

Πρόβλημα Λειτουργικότητας – Αποστολή

Σε περίπτωση που το προϊόν παρουσιάσει λειτουργικό πρόβλημα μετά την παραλαβή, παρακαλείστε να:

  1. Επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email (info@dealme.gr) παρέχοντας:
    • Απόδειξη αγοράς.
    • Αναλυτική περιγραφή του προβλήματος.
    • Φωτογραφίες ή βίντεο που αποδεικνύουν τη δυσλειτουργία.
  2. Περιμένετε να γίνει έλεγχος από τον προμηθευτή.

Διαδικασία:
Αφού ο προμηθευτής επιβεβαιώσει το πρόβλημα και δώσει την έγκρισή του, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με:

  • Τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος.
  • Τυχόν πρόσθετες λεπτομέρειες για την αντικατάστασή του.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί μαζί με όλα τα παρελκόμενα (κουτί, καλώδια, εγχειρίδια κ.λπ.), διαφορετικά η επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή.

Χρόνος Διαδικασίας: Η συνολική διαδικασία (έλεγχος από τον προμηθευτή, ενημέρωση και ανταλλαγή πληροφοριών) διαρκεί περίπου 3-5 εργάσιμες ημέρες.
Έξοδα Αποστολής: Στην περίπτωση επιβεβαιωμένου προβλήματος, τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται από την εταιρεία.

Πρόβλημα Λειτουργικότητας – Παραλαβή από Κατάστημα

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε από το φυσικό μας κατάστημα παρουσιάσει λειτουργικό πρόβλημα, παρακαλείστε να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

Διαδικασία:

  1. Επικοινωνία:

    • Στείλτε email στο info@dealme.gr, αναφέροντας τα εξής:
      • Απόδειξη αγοράς.
      • Αναλυτική περιγραφή του προβλήματος.
      • Φωτογραφίες ή βίντεο που αποδεικνύουν τη δυσλειτουργία.
  2. Παράδοση στο Κατάστημα:

    • Παραδώστε το προϊόν στο κατάστημά μας μαζί με όλα τα συνοδευτικά του, όπως κουτί, καλώδια, εγχειρίδια κ.λπ.
    • Σημαντικό: Ελλιπής συσκευασία ή παρελκόμενα θα οδηγήσουν στην απόρριψη του αιτήματος.
  3. Έλεγχος από τον Προμηθευτή:

    • Το προϊόν θα αποσταλεί στον προμηθευτή μας για τεχνικό έλεγχο.
    • Αφού διαπιστωθεί το πρόβλημα και δοθεί έγκριση από τον προμηθευτή, θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση ή άλλες εναλλακτικές επιλογές.
  4. Ενημέρωση και Εξέλιξη:

    • Η διαδικασία ελέγχου και έγκρισης διαρκεί περίπου 3-5 εργάσιμες ημέρες.
    • Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την παραλαβή του νέου προϊόντος.
    • Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας, θα σας ενημερώσουμε για εναλλακτικές λύσεις ή επιστροφή χρημάτων.
Όροι και Σημαντικές Διευκρινίσεις
  • Άμεση αντικατάσταση: Δεν πραγματοποιείται άμεση αντικατάσταση κατά την παράδοση του προϊόντος στο κατάστημα. Ο έλεγχος από τον προμηθευτή είναι υποχρεωτικός.
  • Πλήρης συσκευασία: Το προϊόν πρέπει να παραδοθεί με όλα τα συνοδευτικά του. Ελλιπής παραλαβή ή φθαρμένη συσκευασία μπορεί να οδηγήσει σε απόρριψη της επιστροφής.
  • Υποχρέωση επικοινωνίας: Η διαδικασία ξεκινά μόνο κατόπιν επικοινωνίας μέσω email, ώστε να καταγραφεί το αίτημά σας επίσημα.
Γιατί απαιτείται ο Έλεγχος από τον Προμηθευτή;

Η πολιτική μας διασφαλίζει τη σωστή αντιμετώπιση κάθε προβλήματος και βασίζεται στον τεχνικό έλεγχο από τους προμηθευτές μας. Αυτό γίνεται για:

  • Να διασφαλιστεί ότι το πρόβλημα δεν προέρχεται από λάθος χρήση.
  • Να τηρούνται οι εγγυήσεις του κατασκευαστή.
  • Να σας παρέχουμε αξιόπιστη και δίκαιη εξυπηρέτηση.
Αποστολή Λανθασμένου Προϊόντος

Σε περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα. Στόχος μας είναι η άμεση επίλυση του ζητήματος με διαφάνεια και επαγγελματισμό.

Διαδικασία:

  1. Ενημέρωση:

    • Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@dealme.gr εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
    • Παρέχετε τις παρακάτω πληροφορίες:
      • Τον αριθμό απόδειξης ή παραγγελίας.
      • Φωτογραφίες του προϊόντος και της συσκευασίας, που αποδεικνύουν την απόκλιση.
      • Περιγραφή του προβλήματος (π.χ., λάθος προϊόν, ποσότητα κ.λπ.).
  2. Κατάσταση Προϊόντος:

    • Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί άθικτο, αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία, συνοδευόμενο από όλα τα παρελκόμενα (π.χ., καλώδια, εγχειρίδια).
    • Σε περίπτωση που η συσκευασία έχει ανοιχθεί ή το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, η επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή.
  3. Επιστροφή του Προϊόντος:

    • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί αποκλειστικά μέσω της συνεργαζόμενης courier (Courier Center), ώστε τα έξοδα επιστροφής να καλυφθούν από την εταιρεία μας.
    • Εάν επιλέξετε άλλη μέθοδο αποστολής, τα έξοδα θα επιβαρύνουν εσάς.
  4. Αντικατάσταση ή Επιστροφή Χρημάτων:

    • Αντικατάσταση Προϊόντος: Εάν επιθυμείτε αντικατάσταση, ενημερώστε μας στο email σας. Το σωστό προϊόν θα σας αποσταλεί, και η αλλαγή θα πραγματοποιηθεί κατά την παράδοση (“χέρι με χέρι”).
    • Επιστροφή Χρημάτων: Εάν δεν επιθυμείτε αντικατάσταση, μπορείτε να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων. Η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστραφέντος προϊόντος.
Σημαντικές Πληροφορίες:
  • Χρονικό Όριο: Τα αιτήματα για λάθος προϊόντα πρέπει να υποβληθούν εντός 15 ημερών από την παραλαβή.
  • Προϊόντα χωρίς Συσκευασία: Εάν το προϊόν επιστραφεί χωρίς τη συσκευασία ή τα παρελκόμενά του, η επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή.
  • Ασφάλεια Επιστροφής: Φροντίστε η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος να είναι ασφαλής, ώστε να αποφευχθούν ζημιές κατά τη μεταφορά.
  • Έγκριση Αλλαγής: Η αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μόνο αφού επιβεβαιώσουμε την κατάσταση του προϊόντος και τη συμμόρφωσή του με την πολιτική μας.
Γιατί Να Επιλέξετε τη Συνεργαζόμενη Courier;

Χρησιμοποιώντας τη συνεργαζόμενη courier (Courier Center), διασφαλίζουμε:

  • Άμεση διεκπεραίωση της επιστροφής.
  • Αποφυγή επιπλέον κόστους για τον πελάτη.
  • Ασφαλή μεταφορά του προϊόντος.
Επιστροφή Προϊόντος – Αντικατάσταση

Η επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, υπό τις εξής προϋποθέσεις:

  1. Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, στην αρχική του συσκευασία και σε άριστη κατάσταση.
  2. Η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από:
    • Την απόδειξη αγοράς.
    • Όλα τα παρελκόμενα (π.χ., καλώδια, εγχειρίδια).
  3. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σημαντικό:

  • Η ευθύνη για την ασφαλή επιστροφή του προϊόντος βαραίνει αποκλειστικά τον πελάτη. Συνιστάται η χρήση αξιόπιστων υπηρεσιών μεταφοράς (courier) για την αποφυγή απώλειας ή ζημιάς κατά τη μεταφορά.
  • Επιστροφές που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν γίνονται δεκτές.
Ειδικές Περιπτώσεις Εγγύησης

Ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να καλύπτονται από ειδικές εγγυήσεις, όπως:

  1. Προϊόντα Προσφοράς:

    • Καλύπτονται από εγγύηση 15 ημερών.
    • Η αλλαγή επιτρέπεται μόνο μία φορά εντός της περιόδου εγγύησης.
  2. Προϊόντα Υγιεινής:

    • Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές αν η συσκευασία έχει ανοιχθεί, για λόγους υγιεινής και ασφάλειας.
  3. Ειδικές Κατηγορίες Προϊόντων:

    • Κουκούλες Auto/Moto: Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές αν έχει ανοιχθεί η συσκευασία. Συνιστούμε τη μέτρηση των διαστάσεων του οχήματός σας πριν την αγορά.
    • Τροχοί Νυχιών: Τα στυλό που περιλαμβάνονται δεν καλύπτονται από εγγύηση.
Επιστροφή Χρημάτων

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, έχετε τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  1. Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία.
  2. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μόνο αν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.

Σημαντικό:
Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινά μόνο αφού το προϊόν παραληφθεί και ελεγχθεί από την εταιρεία μας για την κατάσταση και τη συμμόρφωσή του με την πολιτική μας.

Νομική Κάλυψη

Η πολιτική μας συμμορφώνεται πλήρως με τις διατάξεις του Νόμου 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών, που διασφαλίζει τα δικαιώματά σας στις επιστροφές και εγγυήσεις προϊόντων.